Zachęcamy do obejrzenia cyklu reportaży video zrealizowanych w ramach kampanii społecznej #IDEEprzezWieś. Kampania, której celem było promowanie zaangażowania społecznego na rzecz dobra wspólnego, przyniosła widzom inspirujące historie społeczników, którzy swoją działalnością zmieniają oblicze zachodniopomorskich wsi i miasteczek.

Dziewięć reportaży ukazało różnorodność i siłę oddolnych inicjatyw: od ożywiania lokalnych tradycji, budowania tożsamości lokalnej, przez edukację ekologiczną, promowanie aktywności sportowej, aż po wspieranie lokalnej przedsiębiorczości czy też działalność charytatywną.

Kampania oparta na autentycznych relacjach i zaangażowaniu mieszkańców naszego regionu osiągnęła niezwykłe rezultaty dotykając serc ponad 114 tysięcy odbiorców w mediach społecznościowych. To dowód na to, że tematyka dobra wspólnego i lokalnej aktywności cieszy się dużym zainteresowaniem i ma swoje miejsce w przestrzeni publicznej.

Kampania #IDEEprzezWieś to nie tylko cykl reportaży. To przede wszystkim realne działania, które przyczyniają się do wzmacniania lokalnych społeczności. Nasza kampania pokazała, że małe inicjatywy mogą mieć wielkie znaczenie i stanowić inspirację dla innych. Udowodniła jednocześnie, że zaangażowanie społeczne na rzecz dobra wspólnego jest żywe i ma się dobrze, a polskie wsie i miasteczka są pełne niezwykłych ludzi.

Kampania zrealizowana została w ramach projektu „IDEE przez wieś”. Reportaże obejrzeć można na projektowym fanpage www.facebook.com/ideeprzezwies oraz w serwisie YouTube Polskiej Fundacji Społeczeństwa Przedsiębiorczego pod adresem www.youtube.com/@polskafundacja/playlists

Twarzą kampanii była Angelika Muchowska. Za profesjonalną produkcję odpowiadała natomiast firma Szeroki Kąt.